Snart kommer de!

Hejsan!
Snart är huset fullt med folk. Det kommer massa människor och ska gratta mina bröder. Jag har ju ingen glädje av det, så jag kan göra så att jag fikar sen så sitter jag vid datorn resten av dagen. Kan ju faktiskt vara trevligt. För jag tvivlar på att det är nån jag känner sådär riktigt bra som skulle komma. Ne då kan jag lika göra göra det trevligt inne på mitt rum tillsammans med datorn. Ska ni göra idag då?
Kom hem för si sådär en timma sedan, har ju vart ute och sålt Aftonbladet. Gick ganska bra.... Jag får lura på allt folk som kommer hit idag att köpa en tidning. För om jag säljer slut den här dagen så får jag 100 poäng extra :) I will  have them! Så hoppas det kommer nån korkad en som inte förstår att jag utnytjar situatioen! Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla om det hänt något nytt på min bilddagbok. Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0