Sitter på skype och hjälper Johan med matte

Hejsan!
Sitter vid min lillebror dator, han har skype så jag har loggat in på min här och sitter just nu och snackar med Johan. Jag hjälper honom med matteläxan. Jag är ju så otroligt snäll av mig xD :P
Har vart lite oduglig idag i skolan. Har inte vart så duktig på lektionerna idag. Har vart för oangagerad aså! Har inte haft nån lust med skolan alls idag. Men jag har ändå försökt göra så gott jag kan. På musiken så spelade jag fiol som han hade lovat :D Det var fett kul! Jag lärde mig att spela "Gubben Noac" eller vad den nu heter!Nå mer har det inte hänt i skolan. Näe jag kom hem så kollade jag på lexorna vi hade sen så kollade jag på tv. Sen så skulle min lillebror på fotbollsträning så då tog jag tillfället i akt och tog hans dator! Så han  har Skype på sin daton så jag loggade in på min som jag inte gjort på typ 100 år och då var johan inne och så nu sitter vi här och snackar, har även hjälpt honom med matteläxan.
Snart är kl.20.00 och vet ni vad det är då?! Jo då börjar Idol :D Sen vid 21.00 är det sesongsstart av Heroes! :D:D:D
Måste dra, ska först skicka franska gloserna till Trixie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0