Shopping i Uppsala

Hejsan! Nu har jag äntligen kommit hem från en lång dag med shopping. Vi har vart i Uppsala hela dagen och gått i varenda butik man kan hitta. Jag hittade massor med kläder men dock så blev det bara två plagg. För det första så hade nästan inga affärer min storlek (det är otroligt jobbigt att ha storleken S för det finns inga kläder alls knappt) och för det andra så om det fanns i min storlek så satt de inte nå bra alls, eller så var det inte nå snyggt på mig. Det är jobbigt. Men jag hittade iallafall en kofta på Brothers och ett par jeans från Carlings. Sen var jag även in på Parfymeri L och köpte ett nytt deostick från Calvin Klein. Mitt förra gick sönder så det inte gick att skruva upp de längre. Dessa tre saker gick på 1100 spänn! Jag tycker det är ganska dyrt. Ändå var det rea i typ varenda butik. Tur att jag inte köpte alla andra kläder jag hittade då :P Jeansen kostade 300 kr, koftan 500 kr och deosticket 200 kr. 400+500+200=1100 kr. Tja det var värt varenda krona. Vi har haft det jätte trevligt idag aså! Vi var och åt sushi till lunch och innan vi åkte hem så gick vi in på Café Linné. Där prövade jag Chai Latte (vet ej hur det stavas?!) för första gången. De säger att den ska vara jätte god... om man tycker om te kanske. Ne fyfan det var verkligen inget som jag tycket om, det var mjölk, te och gräde. Ne usch fy och blä! Det ska jag aldrig mer dricka!
Nu när man sitter här hemma så känner man hur det börjar värka i hela kroppen och främst fötterna. Gud vad skönt det ska bli att sitta och slappa hela kvällen nu! Ne nu ska jag göra lite annat.. det var meningen att jag skulle ladda upp lite bilde också men så blev icke fallet, nu krånglar dessa jävla USB-portar igen! Aja... får väl hålla ut ett tag tills man kommer på vad det kan vara för fel. Får väl ta och kolla på Packard Bells hemsida och se om det finns nå uppdateringar för detta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0