Olycklig kärlek

Nu har jag sett alla tre avsnitten för denna veckan av Andra Avenyn. Det är otroligt bra! Längtar till nästa söndag ;) Jag var bomsäker på att Adam och Kim skulle bli tillsammans igen, men så vart det visst inte. De håglade och låg med varandra visserligen men sen fick Kim reda på att Adam var tillsammans med nån gubbe. Så de vart osams och Adam ville förklara men Kim blev arg och knuffade omkull honom så han slår huvudet i marken och börjar blöda. Kim ringer ambulansen och sen springer han därifrån. Jag tycker synd om honom, han hade ju verkligen börjat gilla honom och allt! Sen händer detta! Ne stackars sate aså! Tur att det bara är en serie. Men tyvärr finns ju olycklig kärlek överallt.
Imorgon är det skola så ska nog ta och sova nu. Har franska läxa tills imorgon och så  ska jag söka upp Kattis och be henne om lite hjälp gällande provet på tisdag. Jag har inte riktigt allt klart för mig än. Men det kommer nog gå bra hoppas jag :)
Ne god natt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0