Nyduschad och redo för sängen!

Nu är man nyduschad och redo för att sova. Ska gå upp klockan 8 imorgon bitti för jag ska först in till Enköping och göra lite saker sedan bär det av till Sala till deras ny öppnade galleria. Hoppas den är bra ;) På lördag ska ju jag och mamma till Uppsala och shoppa ;P Ska bli skoj... ska även gå in på Java och äta sushi. Smaskigt :D
Nerladdningen blev nyss klar - mitt vista premium - men det var nå jävla bugg i det så det funka inte att installera. Hoppas min brorsa vet hur man göra, ska fråga honom imorgon när vi kommer hem. Jaja... nu väntar min varma säng vi hörs imorgon, ska se om jag kan droppa in ett inlägg innan vi sticker! God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0