Nu har jag vart duktig!

Nu har jag verkligen vart duktig aså! Jag har gjort massor med läxor! Matte, svenska, engelska och tyska. Otroligt bra gjort av mig. Får kolla vidare på allt imorgon! Men nu tycker jag att jag är värd lite vila, alltså en hel kväll framför min bästa vän, närmare bestämt TV:en :P Hah.. tja jag vet inte om man kanske ska kalla det för vän men den är iallafall bäst, när det går bra program på den. Som ikväll :D Först är det Idol, kommer nog bli fullt med asgarv om det fortfarande är audision (don´t know have it speel!) vill säga! Sedan är det Heroes :D Mitt absoluta favoritprogram som går på TV just nu! Jag har liksom så många favoriter just nu och vill ni veta onödigt fakta? På söndag så börjar Andra Avenyn igen :D Jippi äntligen så börjar det igen !! :) Lööve it! Nu börjar Idol så måste sluta!

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Hihi. Du kunde inte heller stava att du inte visste hur man stavade "audition" på engelska heller. ;) (A)

2008-09-17 @ 20:36:01
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0