Nu har det äntligen dagit igång igen :D

Jaoo äntligen har det börjat igen! Jag fick lite problem från början för det var meningen att jag skulle se inne på mitt rum från början men sen blev det inte inte så. Pga att 1:an och 2:an inte funkade! Så det fick bli tittande med familjen ute i TV:rummet. De tyckte dock inte att det var nå bra alls. Men det tyckte iallafall jag! När vi kollat klart kunde jag inte berga mig så jag satt mig på en gång vid datorn och surfade ut på deras hemsida där de lagt upp alla avsnitten för denna vecka :D Så nu har jag sett alla tre och de var så otroligt bra :D Det har kommit tillbaks gamla personer som tex Adam. Jag har faktiskt bara väntat på att han skulle komma tillbaks och nu gjorde han det. Och jag kan med sanerlighet säga det att han och Kim kommer bli tillsammans igen om bara något avsnitt! Det märktes på dem i det sista avsnittet att de fortfarande gillade varandra.
Nee nu ska jag kolla in lite bloggar och sedan ska jag ta och göra mig iordning faktiskt! Ska gå upp en halv timma tidigare och duscha och göra mig iordning och se om det går bättre när jag har mer tid på mig. Jag hoppas deet!
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0