Nu är det några här!

Jahap då har folket börja ströma in. Nu är det mest släktingar här. Men det är väl bara att vänta ett tag till så är det folk man knappt länner igen här också. Just nu sitter jag i min ensamhet på mitt rum och har nylligen laddat ner lite musik och musikvideor som jag håller på att lägga över i min ipod nu. Gjorde fel så att jag råkade rensa hela innehållet i ipoden.. igen! Ganska irriteranade! Men det är bara att göra om och gö rätt. Och inte glöma bort att se glad ut xD Hittils har jag fått en tidning såld men jag har inte ansträngt mig så mycket för att få det sålt. Men senare, I hope! Nu ska jag se om nå bloggar är uppdaterade. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0