Mötet gick bra, men andra avenyn vann inte kristallen!

God kväll!
Nu har jag kommit hem från mitt möte på ungdomens hus. Det gick bra och var väldigt roligt och intressant! Det tog dock längre tid än jag hade räknat med. Jag trodde att det skulle vara klart till 8 men det slutade inte fören vid 9 tiden. Så när vi kom hem var det precis så jag hann se slutet av kristallen galan! Synd nog så vann inte Andra Avenyn! Men det blir ju inte alltid som man vill.
Nästa lördag så ska jag in på yterligare ett möte i ungdomens hus med ungdoms rådet. Ska bli väldigt roligt. Är där från 9 på morgonen till sent på eftermiddagen. En hel dag där alltså! Blir roligt att se fram emot :) Nu ska jag ge min kanin en liten sen kvällsmat sen ska jag ta och gå i säng. Ska läsa lite ur Da Vinci Koden, om jag orkar, man blir lätt tröt efter ett sånt här långt möte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0