Mobilt bredband och Compaq laptop!

I det tidigare inlägget så jämrade jag mig ju över min jävla dator! Och nu har jag suttit på internet och kollat lite. Så jag checkade in tre.se och kollade in deras erbjudande på mobilt bredband och Compaq laptop! Jag vette tusan om det är dyrt eller ej men det kostar iallafall 399 kr i månaden, i 2 år. Så jag har säknat ut att när det är klart så har man nästan kommit upp i 10 000. Ganska dyrt kanske, men jag vill ju ha både och. Och allt är liksom bra. För alla andta datorer jag har hittat har antingen vart för dyra för att jag ska ha råd med dem nu, eller så har de vart för små så de inte finns nå cd uttag! Men återigen så går inte mina "åh så underbara" föräldrar med på det! Så jag får väl gå och dras med den här jävla skiten trots allt! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0