Men vad fan är det för fel på fotografj*veln?

Aså nu ska jag försöka ta det lungt men det är då inte lätt! Jag är så jävla farbannad och besviken! Fick skolfotografierna idag ... När jag öppnade dem och hade förväntningarna om att det skulle vara väldigt roligt att se hur det såg ut så förvandlades mitt leede dirket till något helt annat! Det första jag såg var gruppbilden, den var så förjävla dålig så man nästan vill spy! Alla såg helt cp-störa ut och jag vet att det fanns andra foton som såg bra mycket bättre ut! Jag halvblundade och alla hade konsiga smil! Det var defenetift inte en bra bild! :@
Sen när jag såg mitt eget porträtt så blev jag vansining! Jag bli lätt irriterad när jag mår dåligt och det märktes defenetift då! Det var ett riktigt botoxleende! Det var förjävligt, ivanliga fall när jag ler så har jag skrattrynkor men det där såg verkligen ut som att hela ansiktet var fylt med botox! Det fanns inte en rynka i hela ansiktet, det var ett riktigt jokerleende, det såg sådär onskefullt ut! Jag säger då det att de förstör ju inte bara för mig utan även för dem själva också. Var det så att de skulle ha valt en bättre bild så hade de ju tjänat pengar på det, men nu har de ju bara förlorat pengar efterssom att jag tänker skicka tillbaks alla bilder. Det finns inte en chans att jag på något sätt skulle vilja ha dessa fotografier. De var så dåliga så jag inte ens tänker visa dem här i bloggen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej fy fan vad hemskt! såg jag åxå ut som helvete!!!!??????? asså jag har inte fått bilderna än.. aja det gjorde jag säkert,vad annars -.-

2008-09-23 @ 19:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0