Legat och kollat igenom Andra Avenyn igen

Hejsan!
Nu har jag legat och kollat på alla tre avsnitten av Andra Avenyn igen. Kommer kunna göra det bra många gånger imorgon. Jag ska vara hemma imorgon, är sjuk :S Usch säger jag ba! Har feber och mår allmänt dåligt. Åh det är ju inte jätte skoj!
Har iallafall skickat mail till Erika om att jag inte ska vara med i Enköpings kulturråd anymore. Så jag behöver inte oroa mig för det, men det dåliga är att vi har styrelse möte imorgon med elevrådet så det kommer jag ju missa, och som ordförande måste man nästan vara där. Men jag får hoppas att Jasmine är där imorgon, annars får väl Kattis hålla i det, ska messa Karin och säga att jag inte kommer imorgon så att hon vet det. Sen får jag väl lov att messa alla kompisar så de inte väcker mig imorgon bitti med massa sms som de alltid gör om man glömt att säga till :P Det misstaget ska vi inte göra om!
Just nu känns det som att jag skulle kunna gå och lägga mig nu på en gång för jag är otroligt tröt, så jag ska nog faktiskt ta och göra mig iordning och sedan ta och lägga mig under täcket i min varma säng och kolla på film tror jag. Ska även ta och ladda hem en ny film i natt tror jag så jag har något att se i morgon när jag är ensam hemma. För hoppningsvis är den riktigt bra, kan berätta vilken det är imorn! Nu ska jag uppdatera mig lite i allas liv sedan så bär det av till badrummet!
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Jo, mm, ja jag kom på det för fem minuter sen. ;)

2008-09-22 @ 22:51:06
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0