Kort inlägg

Hejsan!
Kan inte göra så långt inlägg min lillebror kommer snart och då får jag inte sitta här längre!
Dagen har varit skoj. Har haft de vanliga lektionerna i skolan. Hade lång lunchrast så jag johan och isak gikc till affären och köpte risen och läsk. Vi satt oss på parkeringen (den stora där de alrdig parkerar någon). Det var väldigt roligt, vi skrattade och hade det väldigt trevligt tills vi vart tvugna att gå för att nästa lektion började. Sista lektionen var franska och det var riktigt roligt. Jag ser faktiskt fram emot att ha dessa lektionener även fats vi har muppman. Hon är faktiskt inte så hemsk som alla säger. Inte mott oss iallafall...
Sen när jag kom hem så har jag pluggat som fan. Har suttit fördjupad i franska, matte och no. Så nu hoppas jag att det går riktigt bra i alla ämnen. För jag har ju till och med ägnat min fritid åt no och det är fan värst av allt på schemat. Så jag förväntr mig verkligen ett MVG! Annars blir jag galen!
Nu måste jag sluta! Min lillebror tvingade mig att skriva det där längst ner :S jobbiga unge!

Min lillebror har spelat match nyss och de vann med 5-0 mot ESK! Han var målvakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0