Klippt mig och träffat Johans katt

Nu är jag hemma efter en ganska lång dag. Först var det såklart skola. Inget särskilt hände där. Efter skolan så åkte jag hem till Johan. Där jag fick träffa deras 3 månader gammla kattunge! Åhh så söt den var aså! Den var verkligen skit gullig! Just nu har den inte så jätte långt hår men när den är färdigväxt kommer den att vara riktigt långhårig ska ni se! Får väl förhoppningsvis en bild från det senare. Nu hade jag tänkt visa er hur den söta lilla rackarn ser ut! Som sagt så är han jätte söt. Det märks verkligen att han fortfarande är en liten unge, för ibland är han jätte lugn och kelig och i nästa sekund så här han hur uppspelt som hels och springer runt och leker och har sig! Väldigt söt!

Här bär Johan den lilla Sigge som hans namn är!





Så här blev min frisyr efter klippningen. Det är bara blont längstfram nu i luggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0