Klippning och dag i örsa!

Hejsan!
Nästa tisdag ska jag till Örsundsbro skolan och vara där hela dagen! Vi ska planera skol-OS som vi tänkte anordna mellan våra skolor! Kommer bli väldigt roligt. Mer info senare när jag fått veta mer!
Ringde precis och bokade tid för klippning på Kickan & co:. Det tog ett tag innan vi hittade en dag då jag kunde. För jag klipper mig ju hos Jossan och hon jobbar inte heltid eftersom att hon är hemma och är mammaledig. Så alla dagar hon jobbade hade jag något planerat. Men det blev iallafall detta på tisdag nästa vecka. Jag vet inte när jag kommer hem mn jag hoppas att jag är hemma i Enköping till 15.45 för då ska det klippas. Och jag vill verkligen inte att det tar längre tid än då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0