Känn dig trygg -förebygg

Hejsan! Nu har jag kommit hem från en dag i stan. Alla i 8:an var ju in på en sån här föreläsning -eller vad man nu ska kalla det- med massa folk från räddningskänsten, bla. polis, brandman och sjuksköterska! Det var väl inte jätte skojigt där inne vill jag väl på stå. Men det var väl nyttigt på sitt sätt! Vi kollade på lite filmer och pratade och så.
Det som var roligast under dagen var iallafall att när det var fika så viskade Christine till mig att det var en tjej som spanade in mig. Jag reagerade inte så värst mycket på det, men frågade iallafall vem det var så berättade hon att det var en tjej i grå svart randig tröja. Så jag kollade mig runt och fick syn på henne. Hon var faktiskt riktigt snygg ;) Jag stod ju såklart inte och glode på henne så jag släpte blicken från henne och återgick till alla andra kompisar. Men jag märkte i ögonvrån att hon kollade på mig lite då och då... Men nå mer än det blev det inte. Vi alla hade våra grejer att göra och när vi åt lunch så vart det bara att man kastade lite bickar mot varandra och små log lite.
Men nu är det slut snackat om det, nu återgår vi till det näst roligaste på dagen! Det var nämligen sista lektioen det var så att vi satt i en buss och det var en tjej och en gubbe som pratade. Sen så startade de en rökmaskin och hela bussen blev fylld med rök så, det belv som en brandövning så man gick huka sig och gå ut genom dörren.
Eller ne en sak som var roligare än det var fett lungt när vi gick och åt glass. Glasshuset ligger precis berdvid ungdomens hus -där vi var-. Så när vi hade ätit lunch så gick vi över dit för vi hade hört att man fick gratis glass där. Och man tackar ju inte gärna nej till det! Så vi traskade övet dit och gick in igenom lastkajen eller vad man nu ska kalla det. Och gick fram till en gubbe som jobbade där och frågade om det var så som vi hade hört och det var det också! Så vi gick fram till boxen där de hade glassen! Det var så att de gav bort glassen för att annars så skulle de kastas. För de hade blevit iallagjorda eller nåt så det inte gick att sälja till affärerna. Så vi plockade på oss lite glass. Väldigt gott. När allt vi ätit färdigt så hade jag ätit allt som allt 3 glassar.Otroligt gott ;)
Nu när jag kom hem igen och skulle logga in på msn så gick det inte. Så jag tog för givet att det var nå fel eller så. Men tillslut kom jag in och sen bara 10 sekunder senare så loggas jag ut och så står det att jag loggat in på en annan dator. Så det måste ju alltså betyda att nån hackat mitt lösen! Men jag kom iallafall in på min mail och kom in i inställningarna så jag kunde byta lösen och sen kunde jag logga in igen! SÅ får hoppas att det inte blir nå mer nu bara !

Kommentarer
Postat av: Fotograf

Msn har annars legat nere hela dagen.

2008-09-11 @ 18:43:31
URL: http://stilbild.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0