Jippi Säsongs start för Andra Avenyn ikväll

Tjoho ikväll smäller deet! Då börjar andra säsongen av Andra Avenyn :DJippi nu är alla AA fans på strålande humör kan jag tänka mig! Det är iallafall jag!
Nu över till denna dag, kom nyss hem från en sväng på byn med aftonbladet. Det gick inte fett bra idag inte... men när jag kom hem så undrade mamma om jag ville hänga med henne, hampus, morfar och mina kusiner till pukberget! Ärligt talat så vill jag inte men hon blir ju som hon blir när man inte vill följa med, sur med mer korekta ord!
Så jag har sagt kanske och försökt komma på en bra ursäkt för att inte föja med. Och nu har jag den äntligen. Jag har franska läxa tills imorgon och matte prov så jag måste stanna hemma hela dagen och träna på det! Man ska översätta massa på franskan och sen så är det som sagt prov imorgon så jag måste träna på det för att få så högt betyg som möjligt! :D Men nu ska jag kolla in ala bloggar så jag snabbt kan sätta mig ner och studera!


Säsongsstart för Andra Avenyn ikväll! Äntligen aså! Jag har längtat så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0