Jippi nu funkar det!

Jahooo! Nu fungerar det! Äntligen liksom. Det man var tvungen att göra var bara att stoppa in en såndär kabel till datorn och gå ut på Packard Bells hemsida och ladda ner drivrutinerna! Så enkelt var det! Så nu kan jag sitta här på min vanliga plats i soffan på mitt rum med datorn i knät! Här trivs jag och här hör jag hemma :P
Har varit till min Mormor och Morfar på mat ikväll. Det är så att på söndag så fyller nämligen min mormor 63 år så då åkte vi hem till dem idag och firade henne. Det var riktigt skoj :) Åt god mat och pratade och hade det riktigt trevligt ;D
Det vart lite strul när jag messade med Emma ikväll, det var nämligen så att jag hade bokat in två saker samma dag, samtidigt dessutom. För det var ju så att jag ska ju till Uppsala imorgon och shoppa och då hade vi även kommit överens om att vi skulle in till Enköping och Oktoberfesten. Så det vart lite problem med det, men jag valde iallafall att åka och shoppa. Det är ju så att jag knappt har nå kläder kvar som jag fortfarande kommer i. Jag växer ju så det knakar! Så jag och mamma åker härifrån vid halv 10 imorgon bitti. Så vi får se om jag hinner droppa nå inlägg där nån gång innan dess men troligen inte! Men vi hörs iallfall imorgon ska faktiskt ta och sova nu! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0