Jag har köpt King

Hejsan!
Nu när jag vart hemma hela dagen utan att göra något alls så ringde jag min mamma innan hon åkte hem och bad henne att svänga in och köpa King åt mig. Vilket hon gjorde, den är ganska dyr, kostar 70 spänn, men det är faktiskt värt det. Det är en mycket njutfull tidning som man kan sitta och läsa och glo i i flera timmar. De som är mest synd är bara det att det att alla kläder de har med är liksom över tusenlappen. Och ska sanningen fram så är det nog inte många som har råd att köpa alla dessa snygga kläder. Men det hade ju varit trevligt om man kunde. Med i tidningen fick man iallafall två saker, manschettknappar (svarta) och test parfym av "Gant Silver". Den luktar otroligt gott! Det ända som inte stod (så vitt jag kunde se) var hur mycket den kostade, men man får väl leta lite i tidningen och på nätet. Nu ska jag iallafall ta och kolla in lite bloggar sedan ska jag fotsätta att se på mina avsnitt av Lost. Har börjar se på tredje säsongen igen. Den är fett bra. Det var ett tag sedan jag såg den för man kommer inte ihåg riktigt allt som hände, men favorit avsnitten är iallafall de sista på säsongen! Då händer det mäst saker.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0