Ingen speciell dag...

Idag har det inte varit något speciellt! För första gången hade vi äntligen inget simmande på gympan, så det var faktiskt riktigt roligt :) Vi hade längdhopp och jag hoppade som längst 3,50 eller om det var 3,60. Kommer inte riktigt ihåg men något däremellan var det iallafall! Imorgon ska vi ha rugby. Hoppas inte det blir lika boring som föra året! För då fick vi inte taklas och det är bra mycket roligare med lite fult spel. Även fast vi inte fick taklas och göra fula saker på planen så var vi endel som inte kunde motstå frestelsen. Så det vart lite knugffar och annat elakt, så man blev tillsagt rätt ofta xD Men hoppas man får göra det tillåtet i år, så man sliper bryta mot "lagen"... igen.
På svenskan var jag duktig och jobbade riktigt bra faktsikt. Jag har faktiskt börjat gilla svenska lite bättre. Vi gör lite roigare saker i år än vad vi gjorde föra året. Så nu sittan man nedsjunken i bökerna med pennan i högsta hugget! Sen läste vi även lite bok. Så jag hade med mig min underbara bok Da Vinci Koden! Den är otrolig bra. Jag han inte läsa så mycket för jag hade bara sisådär 10 minuter kvar att läsa för jag hade lite uppgifter som jag var tvungen att hinna med att göra innan. Jag var även duktig och lämnade in läxan vi hade tills imorgon. Otroligt duktigt av mig. Nu ska jag ta och uppdatera mig lite här i alla bloggar sen ska jag ta och fortsätta mitt pluggande som aldrig verkar ta slut! Har matteprov på måndag så måste kolla igenom det lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0