Ingen förd till Örsundsbro imorgon!

Glömde bort att berätta att det inte blir något planeringsmöte i Örsundsbro imorgon. Det är uppskjutet till nästa tisdag. Det var så några som anmält sig. Så det blir en hel dag för mig trots alt. Efter skolan ska jag med Johan hem. Ska se hans åhh så söta katt! Hans mamma och hennes sambo har skaffat en liten kattunge. Har bara sett den på bild men den är ba för söt aså! Sen ska jag ju även klippa mig kvart i 4. Sen har jag även planerat att gå lite på stan och shoppa lite. Har trötnat lite på min garderob just nu! Den börjar bli uttjatad om man säger så. Behövs lite nytt för att föräsha upp det hela, om ni förstår vad jag menar. Ska bli väldigt trevligt :) Jag har ju ungeför 3000 så förhoppningsvis blir det rätt mycket kläder, om det skulle vara så att jag skulle handla upp allt! Men det blir det nog inte. Då behövs en mycket större stad med mer att erbjuda, som sthlm tex, och favo gallerian NK. Där finns det mycket trevliga affärer! Ne nu ska jag se om det finns något trevligt på tv, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0