Herre gud vilka idioter!

Hahha... aså shit sådanna idioter det är med i idol aså! Det var nån turk som var med och han ba: "Men jag är bajnödig, tänk er själv i min situation!"
Aså shit vad jag garvade! Och tänker då även den där dialekten de har! Oj oj det var roligt ska jag säga er! Jag tror inte jag har skrattat så mycket under hela idol 08!
Nu till en helt annan sak, det är så att jag tror att jag håller på att bli sjuk. Jag börjar känna mig fryssen men ändå så svättas jag och jag har ont i huvudet och är tept i näsan medan snorn rinner för fulla myggar! Jag tror inte att det är något som folk märker av så värst mycket, särskilt inte i skolan. Jag gillar att synas men inte på ett negativt sett. Och att synas på det sättet att man går runt och är snorig och nyser och ser allmänt äcklig ut är absolut att synas på ett negativt sett! Så jag gör allt nu för att bli kvitt denna hemska förkyling, eller vad det nu kan vara som har attakerat mig!?
Nu ska jag börja göra mig ordning och tänka på sängen, jag har SO läxa tills imorgon som jag inte gjort så jag tror jag gör det i sängen. Är så tröt så jag orkar faktiskt inte sitta uppe och kolla nå mer på TV, eller blogga. Jag tänkte nänmlign kolla på den nya serien på 4:an som heter "Främmande fågel" som går i fyra delar. Jag tycker att det verkar vara en jätte bra serige men jag orkar verkigen inte kolla på den nu. Och dessutom har jag missat en halvtimma nu redan pga bloggen. Men nu ska jag sova, god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0