Hemma hos Johan!

Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Vart i skolan. Var inte så jätte duktig ärligttalat :P Typ pratade bort hela HK:n. Inte jätte bra kanske... Hon var typ arg rästen av lektionen på hela klassen sen :P
På lunchen så satt jag Johan och Isak på ICA parkeringen och prack cola. Kom typ 3 minuter försent. Men som tur var hade vi Jennifer och hon blir inte arg om man kommer några minuter försent. Det är bra :D
Efterskolan så gick jag hem och kollade på tv. Men det orkade jag inte med efter ett tag så jag messade Johan och frågade om vi skulle va. Och det gick ham med på. Så nu är jag här. Tur att han skulle äta typ samtidigt ;) Så nu kan jag göra ett inlägg härfrån ;D.
När han är klar så ska vi ut och cykla. Vi får se om jag kan göra nå mer inlägg under kvällen. Men det är inte troligt kan jag tänka mig.
Jo föresten imorgon börjar två underbara program! Kl. 20.00 är det IDOL :D Sen kl. 21.00 är det Heroes :D:D:D
Löve Heroes! Gud vad jag längtat till det aså! Måste dra nu tror han är på väg upp så höres!

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Sv: Men jag kanske tycker fysik och kemi är svårt även fast jag engagerar mig? Tänkt på det...? :/

2008-09-02 @ 19:02:48
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0