Har varti till Pukberget

Hejsan!
Jag ändrade mig i sista sekunden. Jag har inte den minsta lust att plugga så jag följde med tillslut till Pukberget. Jag visste ju redan hur allt var och så men det var ändå skoj att vara där faktiskt. Det roligaste var iallafall se min morfar klättra i grotorn. Han är 65 år gammal och glettrar likt en ungdom. Det är häftigt tycker jag! Vi fikade innan vi åkte hem igen och då klätrade vi alla så högt upp man kan komma och där satt vi och betraktade utsikten och åt bullar och drack saft/kaffe! Väldigt mysigt. Nu ska jag faktiskt ta och plugga men här kommer det lite bilder först, batteriet tog slut så jag han inte med att ta kort under hela tiden där. Men lite blev det iallafall!


Här klättrar morfar, men visst är det väl rätt häftigt att en 65 åring klättrar i berg?! ;O











Ni vet ego som man är kunde jag bara inte motstå frästelsen! ;P





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0