Har kollat på Ironman

Nu har jag kollat klart på första filmen, det vart Ironman. Snart ska jag ta och kolla på The Incredible Hulk. Men just nu känner jag mig lite rastlös så jag orkar inte göra det nu. Ska se om det kanske finns något annat att göra. Jag har väldig lust att ta på mig nå myskläder och cykla ner till affären och köpa tidningen King. Men vet inte om man ska göra det, för nu känner jag verkligen av att jag har feber och så. Men det blir långtråkigt att bara vara hemma och inte göra något. Snacka om att jag har en rastlös kropp :P Jag kan inte bara sitta inne och göra inget alls, nå vad brukar ni göra när ni är sjuka? Jag ska iallafall ta och utfårska lite saker och se om det finns något roligt att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0