Hampus 13 år!

Hejsan!
Idag fyller min lillebror Hampus 13 år! Grattis babybrother!
Idag har det inte hänt så mycket. Hade elevråd idag. Det gick ganska bra, var lite närvös eftersom att det var mitt första möte som jag höll i! Men det blir nog bättre efter några gånger! I hope!
På matrasten så gick jag, emma, carro och tim in i ett klassrum och började planera för ett disko som klassen tänkte ha. Vi 4 blev ju utvalda av klassen att hålla i allt inom klassresan! Så detta blir vårt första projekt!
Sen på matten så gick det inte så jätte bra! Jag jobbade 5 tal. Var helt skit trött har haft så mycket att göra idag och kort med tid på allt så det är lätt hänt att man blir tröt! Emma fösökte väcka liv i mig och knuffade på mig, jag tappade balansen och föl baklänges från stolen och landade på golvet. Jag han parera fallet innan jag slog i golvet, så jag gjorde inte ialla mig. Men det var rätt avslappnande att ligga där på golvet. Och ännu roligare att allas uppmärksamhet var riktad mot mig :P
Sen så hade vi musik och jag fortsatte mitt övande på den där fiolen!
Efter det så hade vi no och jag jobbade riktigt bra där för då hade jag börjat pigna till igen.
Sen på engelskan så hade vi inte en vanlig lektion. Utan vi var i datasalen och gjorde lite saker där. Mycket roligt. Då passade jag på att kolla in min FC som jag inte gjort på ett bra tag nu pga att min dator inte har funkat och jag har inte hunnit ladda ner programet än. Men ska göra det i dag hade jag tänkt!
Ikväll är det även galapremiär av filmen "Wanted". Den har premiär för "vanligt folk" om 2 dagar. Jag tycker att den verkar fett bra! Skulle vara skoj att åka in och se den. Absolut skit roligt om man skulle få gå på galapremiären. Vore ju fett häftigt! Tänk så mycket kändisar jag skulle få se! Jaja.. nu får jag sluta dagdröma!
Men jag är glad över att jag inte är känd....än! För då hade jag ju missat Heroes om jag hade gåt ikväll! Och det är ju inte acceptabelt! Har längtat så ortoligt mycket på att det ska bli onsadag igen och nu är det äntligen det igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0