Fy fan vad med läxor!

Hejsan!
Nu är jag hemma efter en lång dag i skolan. Vi har haft mycket läxor och annat. Har inte varit fullt konsentrerad på alla lektioner. På lunchrasten så gick jag, Elina och Oliwia efter Johan och Isak som gick hem ill Johan och spelade wow -.-
Vi tyckte att det var kul att se in i hans rum, så för att kunna göra det så smög vi först in på hans tomt och tog en stege som vi satt mot huset under hans rum. Men den var för kort så vi nåde inte upp! Så istället så klättrade vi upp på garagetaket. Där tog det ett bra tag innan de såg oss, men när det gjorde det så hade vi redan drygat oss tillrekligt tycket de så de drog bara ner rullgardinen! Tossisar! SÅ jag gick bort och hoppade över till taket som är över deras ingång till huset. Därifrån klättrade jag ner på marken. Elina och Oliwia glode med stora ögon på mig och tyckte jag var cp som tog mig över där. För det är typ 2 meter som man ska hoppa. Och jag bara klev över... typ. De vågade inte göra det så de gick ner samma väg som vi kommit upp. Sen gick vi till affären och köpt godis. Oliwia var lite olaglig så hon plockade på sig lite godis i tröjan. De i kassan såg inget alls. Så när vi kommit ut så hade vi ännu mer godis att äta :P
Nu är dage slut och jag kom hem med en hög av läxor och träningssaker inför prov. Och det vägde nog närmare 5 kg allt detdär. Hela mitt skåp är tomt på böcker nu. Eller tja jag har hemkunskapsboken kvar. Men förutom den så finns det inga fler böcker i mitt skåp!
Nu sitter jag hemma och är med Johan. Han står framför mig och spelar Guitar Hero. När han är klar med denna låt ska jag föreslå att vi ska gå ut. Ska vli trevligt :) Ja nu är den slut och ska sluta nu, och har inget mer att skriva heller :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0