Efter ett tag kom...

Nu är jag hemma för en liten stund...
Det var ju meningen att vi åkte ner dit för att plugga men så blev dock inte fallet! Vi hann öppna böckerna och kolla lite i dem innan vi började prata om annat. Efter ett tag så fick vi lite tråkigt och belsöt oss för att ringa Elina och höra med henne om hon ville komma och umgås med oss. Det ville hon ju såklart :D
Så efter ett tag så kom även hon ner :) Det var väldigt trevligt, vi pratade om massa roliga saker. Jag och Elina har så sjuk humor så det blir inte en enda lugn stund när vi två umgås. Och jag tycket lite synd om de andra som är med för de får knappt en syl i vädret! Men så är de xD
Men efter ett tag ringer Elinas mobil och det är hennes farsa som sa att hon skulle hem och äta -.-
Men så blev det iallafall, men efter bara några minuter så ringer Johans mobil också. Och även han ska hem och äta. Så jag ba: Jaha, ska jag vara kvar här själv eller?
Men jag beslöt mig för att åka hem till mitt varma hus ;) Så vi ska troligt kanske åka ner igen, men vi ska höras om det först, men hoppas det. För vi har så sjuk jävla kul ihop :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0