Blir nog inget mer ränande på byn ikväll :/

Det blir nog inge mer ränande på byn ikväll :/ Det blir så sent och vi hinner inte göra något. För dels måset jag plugga inför provet vi har imorgon och senare så är det bra på tven från 20-22. Först är det Ugly Betty sen är det Desperate Housewives! Tjoho nu börjar det äntligen :D
Men jag tycker fortfarande att det är synd att vi inte kan vara mer ikväll, me vi ses ju dels imorgon i plugget. Vi kan ju även faktiskt vara efter skolan imorgon, bara vi tre... Eller Elina skulle nog vara med Emma men då kan ju vi alla fyra vara :) Kan ju bli fett skoj ;D
Nu ska vi snart äta, innan dess skall jag messa min vänner !
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0