Blir ingen Sala idag

God morgon!
Det blev inte riktigt som planerat! Det var ju meningen att vi skulle åka till Sala idag och shoppa. Så blev det dock inte. Jag hade missuppfattat detta helt fel! Jag trodde att vi skulle åka dit idag och till Uppsala på lördag. Medan min mamma hade menat att antingen åker vi till Sala eller Uppsala. Och då åker jag väl hellre till Uppsala där jag vet att det är bra! Jaha, då har man gått upp skittidigt för ingen nytta alls! Jävla skit! Jag kunde ligga i sägen och verkligen leva ut mitt liv som tonåring och sova bort hela dagen, men nej! Åhh vad irriterad jag blir! Kunde hon inte formulera sig lite mer korekt?! Så att även ett bimbo som jag fattar? Jaja, nu är det väl ingen ide att försöka somna om, det kommer ju ändå inte gå! Får väl hitta på något att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0