Aså jag har börjat trötna på detta!

Hej!
Det har inte hänt så mycket idag i skolan, förutom det att först var Oliwia ledsen sen vart Christine ledsen. Och jag vet fortfraanade inte varför! Det är det som jag har börjat trötna på! Att ni tjejer inte berättar något alls för oss killar! Jag vet inte om jag vill kalla oss för vänner såfall!? För så vitt jag vet så berättar vänner saker för varandra! Många av er tjejer klagar även på att många killar är så otroligt okänsliga och allt detta! HAr ni tänkt på varför många av oss är det? Jag kan ta detta som hände i dag som exempel!  När en kompis mår dåligt så spelar de ingen roll som man är kille eller tjej, för båda känner medlidande för sina vänner. Jag talar bara för mig själv just nu och säger inte att alla killar tänker så här, men när jag inte får veta vad som är fel så ser inte jag någon anleding till att visa att jag bryr mig. Om det är så för mer än bara mig så kanske ni nu förstår varför vi är så "okänsliga"! Det är ju klart att det gör ont i oss också, förstår inte ni det? När jag ser att  en kompis sitter och gråter och jag kommer fram för att trösta men blir ivägskickas varför ska jag då fortsätta visa att jag tycker otroligt synd om henne? Då kan jag lika gärna sitta och skratta och ägna mig åt något roligt istället! Förstår vi vart jag försöker komma? Jag vet att tjejer har ett starkare band mellan sig för det mesta men det är inte en anledning att stänga oss killar utanför! Vi vill faktiskt också vara delaktiga i det som rör sig om våra vänner!
Ne nu har jag ingen lust att sitta och skriva mer om det här, jag får bara ont i magen och blir bara arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0