Är sjuk!

Hejsan!
Nu är man hemma helt själv. Ganska skönt faktiskt, men det är inte tillräckligt skönt! För hade det vart precis som jag ville ha de så hade jag sovit vid den här tiden, klockan är typ 9. När man är sjuk ska man sova nu! Men det är inte så lätt när mobilen bombas med sms och hemtelefonen ringer flera gånger. Jag ångrar fan att jag inte gick till skolan iallafall! Hade varit fan så mycket lugnare! Nu är det ingen ide att försöka somna om igen för jag har erfarenhet av detta och vet att när jag väl har vaknat så kan jag inte somna om :S Det är hemskt jag vet men så är det, så det är väl bara att titta på de två filmerna jag laddade hem inatt, det vart "The incredible Hulk" och "Ironman" hoppas de är bra! Det lilla jag sett av dem verkar vara riktigt bra faktiskt, sen ska jag nog ta och se Lite mer på Andra Avenyn, har redan sett avsnitten tre gånger nu men det spelar ingen roll, jag tycker fortfarande att de är lika bra! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0