Äntligen is it back :D

Tjoho äntligen är min underbara dator tillbaks :D Gud vad jag har längtat aså!!!! Nu kan jag äntligen ha min egen dator igen, och slippa rätta mig efter min lillebror !!!
Men nu lite mer om min helg :D
Jo så här var de då! Igår på idrotten så orkade jag inte sima så jag sa att jag hade "glömt kläder". Sen så gick jag, isak, johanm elina, emma, christine och oliwia spåret istället! Eller tja, "gick". Vi traskade tills vi kom till favostenen och där slog vi oss ner och satt och pratadet. Dum nog som oliwia är så har hon börjat röka! Dumt gjort! Men jag blir liksom så där helt knäpp jag också så jag alltsom allt så rökte jag nog en cigg. Snacka om att att jag saknat den smaken aså! Jag har typ inte rökt på ett år eller nåt. Så det var riktigt nice ;) Sen efter det så gick vi tillbaks till badet. Där hoppade vi in i duschen. Eftersom att det var vi som hade bastun så kom elina och oliwia över till oss. Så vi duschade och bastade tillsammans. Efter ett tag så kom andreas (gympalärarn) in och sa att vi var tvungna att göra oss i ordning. Men som vanligt så struntade vi i vad han hade att säga! Så visatt kvar och bastade i typ en halv timme till. Sen gick vi ut för att duscha och göra oss i ordning. Och då fick vi till vår förskräkelse se att det hade kommer massa annat folk och där inne i killarnas omklädningsrum stod elina och oliwia :P haha xD
Men de skyndade sig så snabbt det gick och gick ut därifrån.
Efter skolan så var jag, johan och isak. Det var jätte roligt. Vi var nere vid majbrasan och hade det trevligt i några timmar. Sen vi 6 så hade isak hanbollstränning. Så han stack ner till idrottshallen och jag och johan gjorde lite andra saker. Sen vid 8 tiden så åkte vi allihop ut till elina, där hon och emma väntadet. Det var väldigt roligt. Vi var inne i husvagnen ett litet tag sen så gick vi ut och klättrade upp på deras studsmatta. Där hoppade vi i typ en kvart sen så låg vi på den med filtar och annat myss i typ 2 timmar eller nåt. Det var väldigt trevligt faktiskt :D
Sen så gick vi in i husvagnen igen vi halv 11. Där var vi ett tag och drack och helknäppa på cola och sprite xD Fett flum! Sen vid 11 så var det kolsvart ute så vi traskade ut på vägen och gick en liten promenad. Det var väldigt trevligt ;)
Sen så gick vi vi hem och satt oss på deras veranda. Efter ett tag så blev jag johan och emma pissnödiga så vi gick in och pissa. Sen så rotade vi igenom hela köket efter nåt att äta! När vi inte fann något där inne så fortsatta vi vår färd in i tv-rummet. Där vi fann ostbågar och baconsnacks. Vi tänkte också ta nå alcohol att dricka, men vi fann det bäst att låta bli för skulle elinas päron komma på oss med det så skulle vi aldrig mer få komma tillbaks. Så vi gick ut till de andra och åt upp allt mumms. Sen så gick vi in i husvagnen igen. Jag och emma blev väldigt trötta så vi rotade igenom husvagnen efter socker så vi skulle bli lite pigga! Vi åt nästan upp alla sockerbitar som fanns men tror ni vi blev nån pigga? Nee! Så vid halv 2 så sov vi som stockar! Jag tror aldrig att jag somnat så tidigt när jag är med dem! I vanliga fall är det vid 5-6! Men sen så vaknande vi igen på morgonen vid 7, jag och emma lyckades somna om igen men inte de andra tre! Det var väldigt skönt att sova ska jag säga! Sen så gick vi upp vid 10 och åt frukost sen gick vi ut och städade husvagnen och sen spelade vi lite Guitar Hero! Väldigt trevligt ;D
Sen vid 1 kom isaks mamma och skjutsade hem mig och johan. Det var väldigt skönt att komma hem. Och när vi kom hem så var det ingen hemma så jag traskade över till johan. Där spelade jag wow! Inte jätte kul ska jag säga! Men anyway! Sen så gick vi hem till mig och gick över till min granne och lånade nycklarna hem till oss och kom äntligen hem. Då spelade vi lite Guitar Here och åt äppelpaj! Nu har johan åkt hem och jag är väldigt tröt ska jag säga!
Jag ska ju egentligen åka in på det där diskot ikväll men jag vet inte om jag tänker komma! Jag är så jävla tröt rent ut sagt! Ska nog bara vara hemma och ta det lungt! Emma kommer nog bli sur som fan när jag säger att jag inte kommer men hon får leva med det!

Min  datot när den kom hem! Välkommen hem min kära ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0