Alla rätt på franskan :D

Salut!
Detta har vart en helt ok dag :D Det började lite knivigt men det gick bra ändå. Det var så att jag hade glömt att sätta i mina linser men det gick bra på lektioenerna iallafall, för det var inte så mycket man var tvungen att skriva av så det gick bra ändå. Men sen på lunchrasten så gick jag hem och stoppade i mina linser och hämtade lite pengar. Sen gick jag, johan, isak och elina till affären och köpte lite godis, sen satt vi oss på den gamla hederilga platsen - ica parkeringen. Där satt vi och hade det åh så trevligt! Sen så hade vi svenska och jag läste ut Guldkompassen igår kväll så jag har börjat med min bokresesion om den nu. Det går riktigt bra tycker jag :D Jag hann dock inte att lämna tillbaks den i till biblioteket. Men det får bli imorgon. På matten som vi hade innan lunchen så var jag riktigt kreaktiv och duktig ;) Jag jobbade hela 34 tal! Det är inte illa det inte!
Sista lektionen var franska. Jag har ju redan sagt att tidigare att jag tycker att språk är roligt så där är ju även franska inkluderat. Vi fick tillbaks föra veckans läxförhör och jag hade alla rätt! Kul kul tycker jag :D
Sen hade vi även ett till läxförhör, jag är även ganska säker på att jag har alla rätt även där! Nu är det bara att vänta till nästa vecka och se. Vi fick läxa till nästa vecka också och det är inte alls så svårt tycker jag, blev faktiskt lite besviken att det var så lite, försökte få med lite mer i läxan men då blev typ alla i gruppen arga på mig och skrek åt mig att hålla käften. Så det blev tyvärr inte nå mer ord. Men jag får väl nöja mig med detta tills vidare. Har ju lite mer läxor så det blir väl helt ok ändå.
I föra inlägget skrev jag ju att jag skulle kolla på superneutral. Men jag bestämde mig för att avstå från det. Det var ju trots allt tredje säsongen så jag hoppade det och läste klart Guldkompassen istället!
Ikväll är det möte på ungdomenshus, Karin kommer hit och vi ska åka tillsammans. Så det ska bli spännande att se vad det mötet blir för något.
Måste även ringa till Jossan och beställa klipp tid. Det börjar bli lite långt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0