A long day!

Hello! Is have bin a very long day!
Men nu är man äntligen hemma. Okej det har jag vart nu ett bra tag men det har inte med saken att göra :P
Gick kort dag, men det kändes som en långdag! Första lektioen var jag inte tvungen att gå på p.g.a att jag hade styrelsemöte! Vilken tur för mig :D Jag hatar verkligen HK! Jävla skit ämne, vad är det nördändigt att ha på schemat för?!
Styrelsemötet gick iallafall bra! Mitt första möte som jag höll i, gick hyffsat bra tycker jag! Man behövdeinte prata så mycket! Imorgon har vi fullt elevrådsmöte! Ska också bli skojigt! Jag och Kattis funderade på om vi kanske ska ta och skaffa oss ett litet skåp utanför konferansrummet där vi kan ha våra elevrådspapper! Så slipper jag och Kattis springa runt med dem. Jag har försökt få tag på vaktmästarn hela dagen. Men till ingen nytta! Hoppas jag kan få tag på honom imorgon! Då har jag mer tid på mig också eftersom att det är långdag! Men schemat är i och för sig väldigt trångt! Har 7 lektioner imorgon! Det är ganska jobbigt! Och med 5-10 minuters raster mellan varje så är det inte jätte lätt att hinna med så mycket annat! Men som sagt ska jag försöka! Just nu får mitt skåp vara elvrådsskåp för tillfället!
Nå mycket mer har det inte hänt i skolan idag.
När jag kom hem så kollade jag lite på tv och sen gick jag ut till min kanin. Släppte ut henne så hon kunde hoppa runt. Sen gick jag in och hämtade såna där platsthanskar och gick åter ut igen och flyttade på lite halm i hennes bur sen kröp jag in i hennes sommarbur och hämtade lådan som hon hade där inne och stoppade in den igen i hennes hur! Efter det så skulle min lillebror vara rolig och kröp in i buren och skulle stänga dörren men lyckade inte med det. Så han frågade mig om jag kunde göra det, så kah gjorde som jag bruka göra när jag inte heller får igen dörren, jag drar upp benet och sparkar! Oftast inte så hårt men det blev visst det den här gången! Dum som han är så hade han sitt finger mellan dörren och den andra plankan! Inte för att jag har den blekaste aning om varför han hade det men det hade han iallafall. Så han började skrika och sedan böla! Känslig? det minsta man kan säga om honom! Jag kunde ju inte bara lämna honom så det var bara att följa med honom bort och spola kallt vatten på fingret. Det börjar inte blöda eller nåt men han fortsatte att tycka synd om sig själv. Men efter ett tag så gick han in och jag kunde åter bege mig till min kanin. Jag fixade de sista sakerna  sen stoppade jag in henne i buren igen och gick in. Så nu ligger jag här och lyssnar på musik och har det trevligt :D
Måste ta och plugga, fick tyska läxa idag som ska vara klart till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0