Wooh jag får låna en dator :)

Hejsan!
Nu får jag iallafall låna mina föräldrars datorn! Äntligen aså! Jag tänkte först att jag skulle koppla in tangentbord,mus och internet i mitt PS3 men då visade det sig att vi inte har något tangent bord kvar som jag kan änvända. Men då gick de med på att jag lånade deras dator på de vilkoren att jag inte ladda hem massa MSN och annat! Det är lugnt för mig, för det går att sitta ute på msn utan att ladda hem det ;) Hehe.. hur att de inte kan så mycket om data världen ;P
Sen jag senast uppdaterade er så har jag varit inne på mitt möte. Om man nu vill kalladet för de?! Det var ju främt meningen att vi skulle testa t-shirtar men så blev dock inte fallet pga att alla tröjor var fyrkantiga! Det fanns ingen i hela gruppen som änns ville testa! Så istället satt vi där i nästan 2 timmar och pratade och fikade och hade det trevligt. Det hade kommit lite nytt folk sen senast och vi berättade för dem vad vi pratat om på de två tidigare mötena. Så det här kan man nog mer kalla för ett litet fikarep :P hehe... nee skämt åsido.
En timma efter att jag kommit hem igen kom gästerna. Så de har snart varit här i 2 timmar. Vi har ätit tacos och pratat. Jag känner mig inte för att vara social för det är två vuxna och en 17 åring så jag har liksom ingen att prata med! Då kan jag lika gärna sitta i min ensamhet och ha det trevligt med kompisarna över internet. Det ändå som var posetivt med att de kom var att de hade en skit söt ny valp med sig! Den är så himla söt och gulligt  aså! Och en riktig knähund dessutom.
Detta var en kort sammanfattning om min dag hittils. Men vi hörs nog förhoppningsvis lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0