Vilket väder!

Hejsan!
Sorry att jag inte uppdaterat tidiare men jag har inte haft tillgång till någon dator fören nu! Men bättre sent än aldrig! Idag är det ett fördjävla väder aså! Det spöregnar och man vill bara vara inne och inte görra något alls! Men så är det ju såklart inte för mig! Jag var ju tvungen att gå upp klockan halv 9 iallafall och sälja mina jävla tidningar! Det blåste som bara den och vattnet ran på hela kroppen. Man kunde nästan tro att man stod i duschen! Men jag blev inte blöt nån annan stans än huvudet och händerna faktiskt. För duktig som man var så hade jag massa kläder på mig. Detta hade jag på mig idag: 1 t-shirt, 1 tjocktröja, 1 par mjukisbyxor, 1 fliströja, 1 par regnbyxor och 1 regnjacka! Hmm, undrar om jag glömt något..? Jaa men det räcker väl iallafall! De var sjukt mycket kläder. Jag såg ut som ett vandrande fetto! Det var inte jätte vakert. Men jag var varm och torr! Så jag ska väl vara glad för det!
Men man blir ganska arg när det är folk som inte öppnar dörren när det är sånt här väder, eller som säger nej! Då har man lust att säga något man absolut skulle ångra senare! Men lyckligtvis så var det inte så¨många som inte var hemma, och inte en ändå som sa nej! Så jag ska väl vara tacksam för det I guees!
Snart ska jag äta lunch och sedan måste jag göra rent i min kanins bur. Men jag har inte den minsta lust att göra det. Och ännu minder lust att låta släppa ut henne. Hon kommer säkert gå ut i regnet skulle jag tro. Och då måste jag springa runt där ute och bli blöt igen medan jag försöker fånga in henne igen! Ne fy fan vad jobbigt. Men det är bara att bita ihop och göra det bästa av saker och ting. Senare ikväll är det faktiskt säsongsstart för Gossip Girl och även så är det ju Andra Avenyn. Så jag har massa bra att se fram emot ikväll :)
Nu ska jag äta mat så hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0