Vart ute och gått

Hej!
Kom nyss hem, har vart ute och gått med Frazze på en promenad runt spåret. Väldigt skönt tills det började regna -.-!
Hatar när man är ute och det börjar regna, och ännu värre är det när man har hund med sig som måste torkas sedan innan han får komma in. Just nu sitter jag på min vanliga plats och Frazze ligger nedanför mig och snarkar som bara den ^^
Hehe.. ganska sött på nåt sätt ;P
Eftersom att Heroes har slutat så kan jag tänka mig att det inte är nå bra på tv ikväll :(
Som jag sa förut så hoppas jag inte det väntar lika länge med att starta med 3:e säsongen som de gjorde med 2:a!
Skit jobbigt!
Jag har redan kollat igenom alla bloggar som följs och jag har tillochmed fastnat för en ny. Så nu är det ett jämt antal som jag läser varje dag! Ska det vara exakt så är de 10 st just nu!
Kanske blir fler vem vet, eller kanska färre!? Nu ska jag kolla vidare på Saw 5, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0