Välgörenhet :S Fy fan!

Usch kom att tänka på att jag ska ju hjälpa till och stå i kyrkan imorn i tre timmar :S Usch och fy för välgörenhet. Varför skulle jag göra detta? Det var ju inte obligatoriskt! Jaja.. det är ju bara tre timmar trots allt. Men det tar mig illa till mods att arbeta utan lön! Har liksom typ aldrig gjort det förut! Nee och jag behöver just nu vart enda öre jag kan få tag på! Och till råga på allt får jag bara ett enda poäng för den har skiten! Just nu har jag fett med lust att hoppa av den här konfimationen och göra det i enköping i sommar i två veckor. Har hört att det ska vara mycket bättre än det här!
Nu ska jag iallafall ta och sova. Hoppas ni sover gott, det kommer inte jag göra. Jag kommer dröma mardrömmar om att jag i fortsättningen kommer vara en såndär välgörenhetsnisse som ställer upp på allt och typ kommer börja tjäna kyrkan! Tur att jag har lite skäövinsikt och försår att det är fel på alla sätt och vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0