Vad ska man göra idag då?

Jaha... man kanske ska börja med ett god morgon. Men det är inte nödvändigt tycker jag, jag har ju vart vaken i snart 2 timmar. Så det är inte riktigt morgon längre för mig! Men vad ska man göra idag då måtro? Jag hade planer på att åka in till Johan och umgås med honom, men torr som han är så fick man som svar: "Men jag ska först till tandläkaren, sen klippa mig och sedan färga håret." Och jag liksom, och jag kan väl komma in iallafall vi kan ju umgås när du är klar! "Nee, jag orkar inte!"
Åhh, torra unge! Jaja.. vad ska ni göra idag då? Själv sprack alla planer man hade för dagen på bara några minuter. Men så är det, tyvär  så får jag ju inte alltid som jag vill även om det är ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0