Tjoho jag kanske kan få min Xperia iallafall :)

Jippi jag har suttit ute på nätet och kollat lite och som det ser ut nu så kanske jah kan köpa min Sony Ericsson Xperia X1 iallafall :D
Det är så att om jag skulle teckna abonemang i 24 månader hos Tele2 så betalar jag först 749 kronor för mobilen och sen 200 i månaden + månadskostnaden. Vilket jag tycket lätt väldigt bra. Och jag har pratat med mamma om detta och hon tyckte också att det verkade bra så nu är det bara för pappa att checka igenom det hela ochse vad han tycker. Och som det ser ut så har Tele2 och Telia typ exakt samma teckning fast Tele2 är mycket billigare än Telia. Så man kanske ska byta till dem :) Skoj såfall ;)


Visst ser det väl bra ut :)? Och skulle det nu vara så att jag inte kan teckna hos Tele2 av diverse olika alternativ så kan ju pappa eller nån annan ta kortet och jag mobilen för den är inte operantörslåst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0