Tickbo

Så nu har vi vart hemma några timmar men jag har bara inte orkat göra något inlägg om detta än. Men nu ska det bli! När vi kommit fram till tickbo vägen så frågade jag min käre far om inte jag skulle kunna få köra. Och det fick jag såklart ;) Så deet var bara att byta plats så fick jag köra oss upp. Det gick inte så bra i början, körde kärringstopp två gånger men tillslut så gick det strålade. Det går som på rälls så fort jag fått igång bilhelvetet. Säger då det, det ska vara automat!
När vi kom upp så hämtade vi halmen jag skulle ha och sen pratade vi lite med farfar!
Här kommer lite bilder:


Här sitter jag bra :P

Man måste hålla ögonen på vägen x)

Hmm..? Har lite problem med vilken peddal som är till för vad fortfarande (?)

Här håller pappa och farfar på att lyfta en soffa

Och ibland blir man bara jätte sugen på att...

Spana in sig själv i spegeln ;)

Sen lånade jag farsan mobil och tog lite bilder, han har ju effekter i kameran som inte jag har!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0