Studietid sista lektioen varje dag!

Mhhm, idag blir det då inget trevligt med vänner! Idag måste jag sitta hemma och plugga! Har vart hemma i typ en timma nu och kollat på tv. Nu ska jag sitta här ett tag sen måste jag sjunka ner i studierna! På vägen hem så diskuterade jag och Johan detta om att det är helt sjukt att man måste fortsätta med skolan även fast den är slut för dagen! Man ska inte behöva ha hemstudier! De säger själva att vi inte ska sitta inne framför datoreerna utan vara ute i det fina vädret! Hur ska det gå till när de alla bombar oss med diverse olika läxor? Och de flesta läxor görman på datorn nu för tiden! Eller man hittar iallafall fakta där!
Nee jag tycker det borde vara nån lång studietid varje dag som sista ämne så man kan plugga där på alla läxor så slipper man ha dem med sig hem! Och då blir ju båda parterna glada eftersom då kan inte eleven säga att den glömt sina böcker hemma, för det finns ju ingen anledning till att ta hem böckerna då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0