Sovdags

Nu ska jag sova så god natt på er allihop. Sjka även läsa lite SO innan jag somnar, ska läsa typ 2 sidor tills imorn. Så nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag krypa ner under täcket!

Ps. Blir ingen ny mobil. Inte på ett tag iallafall. Får såfall spara ihop de där 7000 spännen om jag ska ha den. Men när jag har de pengarna så har det kommit en ny mobil som jag vill ha och då kommer inte de räcka så då får jag fortsätta spara tills jag har över typ 10 000 spänn. Och det vet alla som känner mig att jag aldrig skulle ha så mycket pengar. För jag har ett behov som i folkmun heter: kläder! Jag vill alltid ha mer och mer och är aldrig nöjd. Så det är bara för mig att satsa allt så jag blir stenrik och inte behöver hamna i dessa jävla gropar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0