Sony Ericsson Xperia X1

Hej! Satt ute på Telias hemsida och kollade lite på erbjudanden. Då fick jag syn på min nya favorittelefon, Sony Ericsson Xperia X1. I löööve it! Det som var så bra var att om man förlängde sitt abonemang så fick jag den för typ drygt 1000 spänn plus typ 300 spänn i månaden. Då är ju skit bra ju! Istället för att köpa den för nästan 8000! Vem har liksom råd med det?! Inte jag iallafall. Men då visade jag min kära mor detta och hon tyckte också att det verkade bra, så nu återstår det bara att vissa detta för min fader. Hoppas han också går med på det. För då är det bara att skicka efter den för jag här pengarna och allt! Hoppas, Hoppas, Hoppas!
Nu ska jag äta mat !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0