SO-prov och EP

Hej!
Nu får jag låna mina föräldrars dator, I happy (:
Idag har vi haft So-prov, vilket gick väldigt bra ;D Minst ett VG blir det lugnt Jag är riktigt nöjd med det ska jag säga er :)!
Nå mer än det har det inte hänt i skolan direkt...? På Engelskan så var jag väldigt flitig men fick dock bara en uppgift klar. Så det är bara för mig att jobba som tusan imorgon eftersom att det ska vara inlämnat då! Igår var det nån son ringde mig under lektionstid men då la jag på för att inte min lärare skulle ta ifrån mig mobilen. Men idag ringde denna person igen under engelskan, denna gång svarade jag. Jag gick ut i korridoren och svarade. Det var från EP (Enköpings Posten). Det var visst så att min käre mor visst skickat en en novel till deras tävling som jag skrev fåra året och nu var det så att "jag" skíckat in den först av alla och då ville det göra ett repotage med mig om detta. Jag är ju som jag är och är ju väldigt gärna med i olika publisheringar om jag kan xD De skulle tillochmed lägga in min blogg adress i artikeln ;) De som har EP får läsa om mig om några dagar. Orkar inte berätta vad de fråga om men det vart också en massa bilder. Nu ska jag äta mat hörs senare ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0