Snart är alla uppladdade

Hej!
Snart har jag laddat upp alla bilder från i tisdags på bilddagoken., Det vart 114 st, lite väl många för att ladda upp här på bloggen, men vill ni se dem så går det att göra här! Det är bara att klicka på tisdag den 7 oktober. Efter alla laddats upp ska jag lägga upp alla egobilder på Elina ochOliwia från i torsdags.
Pcis när jag skulle till att ladda upp alla bilder så ringde pappa och villa att jag skulle komma ner med växel. Med mycket irriterad räst så gick jag tillslut med på det. Men det tog typ en kvart innan jag lämnade datorn. Neb det får han fan ta, jag gjorde inte det där för att jag tycker att det är roligt att vara snäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0