Skräcktema

Hej!
Var ett tag sedan jag uppdaterade men jag har inte haft någon lust att göra det så det har helt enkelt inte blivit av! Men nu är jag tillbaks bakom skärmen ;)
Nyss slutade Desperate Housewives och det var som vanligt lika bra :D Det har gått 5 år framåt i tiden så det är lite smått förviraden. Men det är iallafall sjukt bra :)
Före det var det Ugly Betty och även det som alltid lika bra! Orkar inte vara så inne på vad som hände i alla serier! Men nu ska jag iallafall göra mig i ordnig och lägga mig i min säng (som fått ben igen :D) och kollade på tv400 där de har skräcktema nu under halloween veckan! Och alla som känner mig vet att jag älskar skräckfilmer mer än nån annan ...jaa vad heter det nu då?... Ja jag kommer inte på ordet men ni kan väl tänka lite själva så kommer ni säkert på ordet! Så nu är det dags för mig och sova min sjönhetssömn ;P Imorgon ska jag på konfirmations skit. Vi ska till kyrkans hus och snacka lite också skulle vi se nån actionfilm! Hoppas den är bra :)
God natt på er allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0