Sjukt mode!!!

Sitter ute på King Magazine och kolla in senaste Höst/Vintermodet. Det ändå som föll mig i smaken var från D&G! Sen har jag även gått igenom modet från Frankrike! Jag blev helt chockad när jag såg det aså! Det är ju fan sjukt hur man ensa vill se ut så? Jag tror inte ens att emos skulle kunna tänka sig att se ut så! Eller såna där svartrockare! Nee fyfan vad äckligt!
Men ni kan ju själva få säga vad ni tycker om det!?


Här är det från D&G

Nu kommer frankriker! De ser ju fan ut som de gjorde under Franska revolutioen!

Usch nu kommer de här vidriga bilderna!!!!!

Ni får säga att jag är känslig och vad fan ni vill men jag tycker fan att det är skrämmande att se dessa bilder! Jag tycker inte det är så farligt att se på skräckfilmer, men av att se det här då blir jag nästan lite rädd!

Eller kolla in denna! Jävla bödel! Eller nu vet jag vad det liknar! Han Fågelskrämman i Batman Begins!

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Men konstigt hörru, alla "Stora" skapare och modevisningar är/har ju mode som Ingen skulle gå i över huvudtaget. Det är bara något "fint" för ögat. Modet på sådana visningar är ju liksom Typ Egentligen inte till för att användas. Jag menar om du sett på Victoria Secret Fashion Show någon gång. Ofta man till vardag går omkring med en BH värd 1 miljon Dollar!.... fattar du väl! ;)

2008-10-23 @ 22:04:40
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0