Så jävla tröt på allt!

Usch vilken dag! Den har gåt så jävla sakta och jag känner för var dag som går så blir jag bara tröttare och tröttare på skolan, och ja på hela livet uppriktigt sagt! Jag sover inte nå bra längre om nätterna och jag känner att jag inte orkar eller vill ge gärnet längre. Jag har alltid velat ha alla bollar  i luften samtidigt men nu när jag har det så känner jag att jag inte orkar med det längre! Har sån lust att sjukanmäla mig ett halvår och bara ta det lugnt. Inte strässa med något och göra absolut inget alls! Schemat fullbokat hela tiden jag har tammefan inte n enda lugn stund nu för tiden! Shit om det är så här fast ännu värre att vara känd så vet jag inte om jag vill vara det längre?!
När jag nu de få stunderna jag har en lugn stund gör jag saker jag ångrar dagen efter, eller senare på kvällen! Jag har börjat göra så många duma saker nu det senaste månaderna och jag är ganska säker på att det är på grund av hur jag mår just nu! Nee jag är verkligen inte på topp längre! Jag har sattsat allt inom skolan och annat fram tills nu! Nu är det som att jag lagt i handbromsen och känner att jag måste tanka innan all bensin tar slut helt och hållet!
Jag är rädd att jag ska gå in i väggen eller nåt. Och liksom hur kul är det att gå in i väggen när man är 14 år. Det är liksom inte normalt!
Hade jag vart som vanligt så hade jag hunnit skriva klart novelen tills idag när den skulle in men det hann jag inte! Snäll som Nora är så fick jag en lektion till på mig. Och jag hoppas verkligen att jag hinner!
Och en bra sak som Kattis sa till mig idag när jag beklagade mig inför henne var att nu när det är lov och de andra gångerna när jag är ledig (helger bl.a) så ska jag glöma allt som har med skolan och andra saker att tänka på och bara lämna allt och göra det jag tycker är roligt. Och just dettta lov måste jag få sova ut under!
Jag ska iallafall testa att glöma allt och bara ta det lugnt! Hoppas det hjälper så jag åtminstonde orkar köra på så jag klarar mig i skolan och inte riskerar IG!
Är ensam hemma nu och jag har lovat mig själv att jag inte ska hålla på med något som jag kommer ångra senare att jag gjort (det jag skrev i texten tidigare) utan bara ligga ner och ta det lungt. Lyssna på lite musik och bara vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0